1. Apakah pekeliling yang berkaitan dengan jendela pelanggan tersebut
Surat pekeliling kemajuan pentadbiran awam bil.1 tahun 2002 Meningkatkan Keberkesanan Pengurusan Pengaduan Awam
2. Adakah semua aktiviti tersebut akan ada pada setiap masa
Semua program tersebut dijalankan mengikut tarikh yang ditetapkan
3. Apakah aktiviti yang terdapat dalam program jendela pelanggan
a) Penglibatan secara terus dengan orang awam, pentadbiran kerajaan negeri Pulau Pinang
b) Perkhidmatan pemeriksaan kesihatan secara percuma
c) Kaunter bayaran saman/ semakan PDRM dan JPJ
d) Jabatan Tenaga Kerja membuka peluang pekerj
b) Perkhidmatan pemeriksaan kesihatan secara percuma
c) Kaunter bayaran saman/ semakan PDRM dan JPJ
d) Jabatan Tenaga Kerja membuka peluang pekerj
4. Bagaimana caranya untuk membuat sebarang aduan kepada pejabat daerah
a) Program hari bertemu pelanggan.
b) Malalui surat, email dan laman web 'PINTAS'
b) Malalui surat, email dan laman web 'PINTAS'